经典音乐 NINE MILLION BICYCLES


Nine Million Bicycles 是由俄罗斯籍的英国女歌手 Katie Melua 演唱的。推荐经典理由:柔和恬静,伤感缠绵,个性独特,歌词别致。
There are nine million bicycles in Beijing
北京城里有900万辆自行车
That's a fact
这是个事实
It's a thing we can't deny
是我们无法否认的事
Like the fact that I will love you till I die
就像我会爱你直到死去
We are twelve billion light years from the edge
我们离时间尽头有120亿光年
That's a guess
那只是个猜测
No-one can ever say it's true
没人能说那是真的
But I know that I will always be with you
但我知道我会一直跟你在一起
I'm warmed by the fire of your love everyday
你的爱天天都温暖着我
So don't call me a liar
别说我是说谎者
Just believe everything that I say
要相信我所说的一切
There are six billion people in the world
在这世上有60亿人
More or less
差不多
And it makes me feel quite small
这让我感觉挺渺小
But you're the one I love the most of all
但你是我最爱的人
We're high on the wire
我们站得很高
With the world in our sight
眼里能看见全世界
And I'll never tire
而且我从不厌倦
Of the love that you give me every night
你所给我的爱
There are nine million bicycles in Beijing
北京城里有900万辆自行车
That's a fact
这是个事实
It's a thing we can't deny
这事我们无法否认
Like the fact that I will love you till I die
就像我会爱你至死
And there are nine million bicycles in Beijing
北京城里有900万辆自行车
And you know that I will love you till I die
而你也知道我会爱你直到死去
发布禾草唐楷 禾草唐楷镜像

评论

Popular

解答“亚一”关于blogger模版修改的问题

图片生活 春节去滑雪