吉他 吉他现场 双吉他 艾薇尔 快乐结局

[MV]Avril Lavigne-My Happy Ending

My Happy Ending-Avril Lavigne(艾薇尔.拉维妮)

So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...
Let's talk this over
我们好好谈吧
It's not like we're dead
我们不要再装死了
Was it something I did?
是我做了什麼吗
Was it something You said?
还是你说了什麼呢
Don't leave me hanging
不要让我这样陷入迷网之中
In a cityso dead
在这死寂的城市中
Held up so high On such a breakable thread
两人之间 这一条岌岌可危细线 将我紧紧套牢

You were all the things I thought I knew
我曾以为 我非常了解你
And I thought we could be[Chorus:]
以为 我们可以一直快乐下去
You were everything, everything that I wanted
曾经 你是我 梦寐以求的一切
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
契合的心 感觉注定要在一起 但现在 我们真的已经失去爱的契机
And all of the memories, so close to me, just fade away
脑海中浮现爱的回忆 一点一点 渐渐淡去
All this time you were pretending
一直以来 你努力的假装
So much for my happy ending
只是为了给我一个 快乐的结局 只是为了给我一个 快乐的结局
Oh oh, oh oh, oh oh...

You've got your dumb friends
你有你愚蠢的哥儿们
I know what they say
我知道他们会怎么说
They tell you I'm difficult
他们觉得我太难搞
But so are they
但是他们也是差不多的等级
But they don't know me
他们一点也不了解我

Do they even know you?
他们又真的了解你吗?
All the things you hide from me
你在我面前 隐藏你自己
All the shit that you do
还有你做过的那些糟糕事
You were all the things I thought I knew
我曾以为 我非常了解你
And I thought we could be[Chorus]
以为 我们可以一直快乐下去

It's nice to know that you were there
很高兴知道你曾在我身边
Thanks for acting like you cared
谢谢你假装在乎我
And making me feel like I was the only one
让我傻傻觉得 我是你唯一
It's nice to know we had it all
很高兴知道我们曾拥有过的快乐
Thanks for watching as I fall
谢谢你在我跌倒的时候袖手旁观
And letting me know we were done[Chorus x2]
让我了解 我们就要结束了
[x2]Oh oh, oh oh, oh oh...
So much for my happy ending
快乐结局 快乐结局 这一切 只是为了给我 一个快乐结局
Oh oh, oh oh, oh oh...

评论

Popular

解答“亚一”关于blogger模版修改的问题

图片生活 春节去滑雪